मधेशि ले मधेशि लाइ राज्य गर्दा वा किराती ले किराति लाइ राज गर्दा के फाइदा
हुन्छ........................ जब कि निर्णय गर्ने पदमा पुगेको ले नै सहि निर्णय गर्न सक्दैन भने
गजेन्द्र नारायन निधि मोहमद मोहसिन् ह्रिधयेश् त्रिपाठि पुगेका थिअेन र ति पद मा ति साहिकाल मा मन्त्रि भयेका किराती हुन् वा अरु कुनै जातिका.................... सबै जाती बिशेषका कुनै न कुनै बक्ती नीती निर्माण गर्ने पदमा पुगेका नै थिए तर तल्लो बर्गका लाइे केही फरक अनुभुती
भएन के सघियता ले मधेसमा दाइेजो को निहुमा मारिने चेली लाई रोक्न सक्छ...................वा काभ्रे पलान्चोक को कुनै दुर्गाम गाउ बाट भारत मा बेचीने चेली लाई बेचिन रोक्न सक्छ............... न दाङका कमैया र खोलाको छेउमा गीट्टी कुटेर खाने बाल बालिका को भबिस्य उज्ज्वल
हुन्छ
अमेरिका मा नै हेर्ने हो भने यहाँ नि सबै देश बाट आएका मान्छे हरु बसेको छन italy, scotland, china, afro-american होस् वा hispanic हरु नै हुन, तर सबै मिलेर बसेका नै छन, हामी भने चाँही अझै पुरानै मानसिक्त्मा बाची रहेका छौ, मेरा पुस्ता येस्ता मेरा पुस्ता उस्तामेरो बिचार भन्नु पर्दा देश मा सघियता होइन सबै लाई समान अबसर चहिएको छ
हामी दलित भनेर हेप्न पैदाइन भन्छौ, तर दलित र दलित को बिच को भेदभाब को बारेमा बोल्न सक्दैनौ तराई मा बस्ने नेपाली पहाड मा बस्ने देखी शोषित भएउ भन्छौ तर कथित् उच्च यादब जातबाट तराइ मा बस्ने आर्को जाती ले मरेको जनावरको सिस्नो उठायेन भनेर पिटिएका बारेमा केही बोल्न सक्दैनौ... के तराइ म उचीत शिक्षाको प्रबन्ध गर्न सकेको भए १५ बर्ष को बालिकको बलत्कार को केशमा अभिउक्त कहलिएका बबन सिंह सभासद हुन सक्थे...
ति छिमेको को घरको परखाल चढने राइ थरको मन्त्रि, खोभरी राय, आफ्नै छोरि कै उमेर्को महिला लाइ तेस्रो स्रिमति बनाउने नारयन सिङ् पुन र मिर्जा दिलसाद बेगले ति अलपसखक जाती प्रतिनिधित्व गर्दैनन र तर केही नै केही गरी कन बिभिन्न कान्ड मा परेका होइनन र?
खाली देश लाई लग्योजातिअय सघियता लग्यो भने फेरी तेस्ताइ नराम्रा पृष्ठ भुमी का बत्यी ब्यक्ती ले तेस्ता राज्य चलाऊन्चन र साधारण जनता सधैं मार मा नै पारी रहन्छन
तेसैले हामी ले माग गर्नु पर्ने कुरा उचित शिक्षा सामन अवसर र कानुनी राज्य हो जहाँ कसैले कुनै अपराध गर्यो भने फलानो पार्टी, फलानो बर्ग को भनेर नछुटुन