i think this is too much which nepalese do to mandales. its seems that nepali dont have .heart.
democracy aayo bandai ma aru lai yesto garnu ramro hoina in . i think this kind of behaviour crates hatred and conflict. democracy banne but autoctratic bawana ma believe gharne.
democratics it seems comic. democratic le pani yeso garchan ta.
sorry fren photo is not uploading
see the phot in this thread i was unable to upload it coz file was heavy , but i was surprised to see that its brutal
http://www.ganatantranepal.org/02/tasvirr/t016;20630112.html
rozan, what do you understand by justice? Gyane chaallanged Nepali people, killed indiscreminately for 14 months because these bastards encouraged him to do so. So, I think kalo musho and jutta ko mala is not enough for these suckers. People wish they could see doing this with Gyane.
Gyane chor murdabaad
mandale chor murdabaad
than thaha payen for urs comments. as u i believe in loktanta and absolute loktantra ,without any king, ya ican understand the feelings of urs . .i know that king gyanendra challenged nepalse for 14 yesrs and killed many nepalese. i knoe he is crook ani murderer pani . but being a god and responsible citizen i dont think u should also be crookand murderer like gyanendra. do u see any positive side in putting black mosos in people face ?
what the difference beetween autocratic king and u who both believe in hurting people or challenging people
is that democracy for u to take revenge on tit for tat basic. is that nature of democractic dear .
i think u must be responsible while being democrats. i think u must respect all kinds of thoughts and views either they are autoract, moaist . marxist or dfan of king too.
there are others way to pursuade people too. u are free to choose urs views
i think u get it
aagae urs margi , do as u like
this is what a justice for me and my responsibility
have ancie time
mandale harulai house arrest garera kamtima pani 3 mahine purji dinu parcha.
tes pachi
pulic le jati godchan godun !!
they deserve it.
mandale chor nai hun gyane lai ukasera democracy naas garne !!
Mandale chorlai ta jati sajaya diye pani thorai hunchha. Kati phatahaharu ta bhagisakeholan. Chhito naya sarkar gathan garera karbahi garnuparne ho.
I saw this article in Kantipur. I am sure many of you guys were also wondering who this person is... Good news is that he is alive. A living martyr...
उनी यी हुन्
माधव ढुंगेल
काठमाडौं, वैशाख १६ - 'को होला ऊ ?' देशका सहरहरूका भित्तामा रगतपिच्छे युवकको तस्बिरसहित पोस्टरमा यो प्रश्न सोधिएको छ । जनआन्दोलनमा वैशाख ७ गते कलंकीमा प्रहरीले चलाएको गोली लागेर ढलेका युवकको यो तस्बिर धेरै राष्ट्रिय स्तरका सञ्चारमाध्यममा प्रकाशन/ प्रसारण भए- नाम नखुलेका मृतक भनेरसमेत । पोस्टरको तस्बिर हेर्दा ती घाइते पक्कै पनि मारिए होलान् भन्ने लाग्छ । तर खुसीका साथ भन्नुपर्छ- उनी जीवित छन् । स्वस्थ हुँदै छन्- धादिङ महादेवबेसी स्थायी घर भएका ती १८ वषर्ीय शिव बिँडारी । बिँडारी थानकोटमा बस्छन् । उनी गाडीका खलासी हुन् ।
वैशाख ७ गते थानकोटबाट जुलुसमा हिँडेर कलंकी पुगेका उनी सर्वप्रथम पेटमा गोली लागेर ढले । त्यसमाथि प्रहरीले लाठी बर्सायो ।
पाखुरामा टाटु खोपेका उनको दायाँ हातमा लाठी प्रहारबाट भएका तीनवटा गहिरो घाउ निको भएको छैन । लाठीले हानेर फुटाएको टाउकोमा पट्टी बाँधिरहेका छन् ।
अर्धचेतका उनी मरेतुल्य भएर जमिनमा ढले । आफ्नै रगतको आहालमा डुबे । 'सपनाजस्तै भएको थियो, उठ्ने कोसिस पनि गरिनँ । फेरि हान्ला भनेर मरेजस्तै लम्पसार परें,' बिँडारी भन्छन् ।
मर्यो भनी प्रहरीले छाडेपछि आन्दोलनकारीले उनलाई उठाएर केही पर खेतमा लगे ।
केही बेरपछि उठेर हिँड्न लाग्दा उनी लडे । 'ब्युँझिदा त शिक्षण अस्पतालमा पो रहेछु,' उनी भन्छन् ।
सञ्चारमाध्यमहरूमा नाम थाहा नभएका मृतक भनी उनको तस्बिर प्रकाशित/प्रसारित भए । 'साँझ अस्पतालमै टीभीमा समाचार त हेरेको थिएँ तर आफैंलाई चिनिनछु,' बिँडारी भन्छन्- 'भोलिपल्ट बिहान दाजुलाई फोन गरें । त्यसपछि कलंकीसम्म माइक्रोबसले ल्याइदियो, त्यहाँबाट हिँडेरै डेरा आएँ ।'
शिवका दाजु रविन भन्छन्- 'टीभीमा मरेको समाचारमा हेरेको भाइले अस्पतालबाट फोन गरेको भन्दा त विश्वास गर्नै गाह्रो भो ।'
बिँडारीले वैशाख १२ गते कलंकीचोकमा आयोजित विजय सभामा आफ्नै फोटो छापिएको उक्त पोस्टर पनि बोकेका थिए ।
तर उनलाई आफू नै बेपत्ता भएको भनेर पोस्टरमा छापिएको चाहिँ दुई दिनपछि मात्र थाहा भएछ ।
अहिले थानकोटमा सबैले उनलाई चिन्छन् । 'बूढापाकाले यसको आयु बढ्यो भन्छन् । कतिपयले त मान्छे कि प्रेतात्मा हो भनेर पनि जिस्काउँछन्,' उनी भन्छन् । मरेको भनिएका भाइ जीवित पाएकोमा दाजु रविन खुसी छन् नै, आफू बाँचेकोमा शिव पनि कम खुसी छैनन् । भन्छन्- 'अहिले मलाई सबैले जिउँदो सहिद भन्दा भने अत्यन्त खुसी लाग्छ ।
Posted on: 2006-04-29 19:05:23
http://www.kantipuronline.com/kolnepalinews.php?&nid=72312
Please log in to reply to this post
You can also log in using your Facebook