नमस्ते,
आशा छ मलाई मिस गर्नु भयो होला. हेर्नुस् म कुनै साहित्यकार हैन, मलाई लेख्न राम्रो सित आउँदैन, तर मलाई जति मन नपराए पनि, मेरो मृत्यु को कामना गरे पनि, मलाई इग्नोर गर्न सक्नु हुन्न. किनकी ‘आइ एम असम’. म आफ्नै काममा व्यस्त थिएँ अचानक बेन्नेडिक्ट को गाली गलौज ले आउन वाध्य भएँ. बेन्नेडिक्ट मुजी लेख्न त लेख्छ, तर लेखाइ मा दम न हुनु पर्यो? हेर्नुस् त्यस्को क्यारक्टर भन्ने कथा, मुजी त्यो पढ्नै अल्छि लाग्ने. फेरी फन्ट पनि किन नीलो हो मुजी उ आफैँ जानोस. मुजी मेरो कथा पढेर श्वासनिमान्छे लाई बच्चो जन्माउन मन लाग्छ भने त्यस्का पढेर उनिहरु बाँझा हुन्छन. हुन त बेन्नेडिक्ट को आफ्नो कुनै दोष होइन, मुजी पैदायसी नै झ्याउ लाग्ने घर मा भए पनि मुजी साहित्यमा पी एच डी नै किन गरोस्, मुजी लेखाइ तै पनि वाहियात नै हुन्छ.
अन्य कुरा ठिकै छ, उमेर बढ्दै छ, प्रायोरिटी चिकाइ भन्दा अरु नै कुरा मा बढी छ, त्यसैले सुत्दै हिँड्ने बानी अलि कम भएको छ. तर पाए भने छोडिँदैन. यो वर्ष जम्मा दुई जना मात्र. के गर्नु मित्रहरु इन्फ्लेशन ले गर्दा लाँडाँ खडेरी लागेको छ. ती दुई मध्ये एउटा नेपाली नर्स पनि हुन्. जाँठी यी नर्स हरु माटोक्ने आएको छ महिना मा ग्रीन कार्ड बनाउँछन - अरु नेपाली लाई टेन्शन. त्यस्तै एउटी नर्स सित ३ महिना वार्तालाप गरेपछी मात्रै हात मार्न पाइयो. फेरी जाँठी डराएर अमेरिका मा केही गर्न नमिल्ने रे, मुजी त्यही कारण टिकट मिलाएर नेपाल जाँदा, कतार एयर्पोर्टमा रुम लिएर दन्काउन लाग्दा मुला खाएको भन्दा पनि बढी आनन्द आएन. मुजी १४ घण्टा प्लेन मा - त्यती लामो यात्रा पछी मुजी चिक्न घण्टा मजा आउँछ? खैर अहिले बोलचाल छैन, मोरी सेक्स गर्दा पनि डर ले काँपिराथी. मुजी त्यस्को श्रीमान ले कसरी देख्छ होला नेपाल देखी कतार सम्म, त्यो पनि बन्द कोठा मा, भन्नुस् त?
खास कुरा के भने म आजकाल एउटा नयाँ अप्स्केल जिम जान्छु. मेरो काम ले वर्ष को १००० डलर दिन्छ हेल्थ एन्ड वेल्नेस् को लागि त्यस्मा म र मेरी बुढी को वोर्काउट फ्री मा हुन्छ. त्यो जिम मा मुजी एक से एक आउँछन. माटोक्ने स्निकर पनि प्राडा र गुच्ची का लगाएर आउँछन. तिनै मध्ये एउटी एश्ली भन्ने आधा ईरानी आधा अमेरिकन ठिटी माटोक्ने यस्ती राम्री र धनी छे, मुजी नजिकै आऊंदै मा वातावरण् महकिन्छ. एश्ली र म कहिले काहीँ कुरा गर्छौँ. मोरी लाई म कहिले काहीँ स्पट गर्छु. इस्पेशली बेन्च प्रेस गरेको बेला. जाँठी को स्पोर्टस ब्रा मैँ आँखा जान्छ, मोरी का बी कप ले लालायित गराउँछन् . तर म मुजी केही नभएको जस्तो गर्छु.
हेर्नुस् मित्र हरु, सबै को आ-आफ्नो लिमिटेशन छ. र सबै लाई आफ्नो लिमिटेशन थाहा हुनु पर्छ. अब मैले त्यो केटी लाई चिक्ने भनेको ऋषि धमला ले तपसी पन्नु लाई भ्याएको जस्तै हो. अथवा बेन्नेडिक्ट हुतिहारा ले राम्रो कथा लेखेको जस्तै. यानी कि इम्पस्शिबल.
तैपनि कहिले केही भइहाल्ला कि भनेर आश मा छु. एश्ली को व्यायाम मेरो भन्दा बेग्लै छ. उसले वेट ट्रेन गर्नु भन्दा बढी कार्डियो मन पराउंछे. र मोरी को पसिना खल्खली आउँछ. एश्ली एकदमै राम्री ठिटी हो, तर वास्तविक सौन्दर्य मलाई त्यति मात्रै बेला थाहा भयो जब एक शनिवार् म र मेरी बुढी एउटा ओपन एअर बिस्ट्रो मा गयौँ जहाँ त्यो रात एउटा डी जे पनि थियो र एश्ली पनि पुगेकी थी. ११ बजे राती डोजा क्याट को गीत मा एश्ली जाँठी ले एस्तरी आँखा चिम्लेर चाक हल्लाएर नाची, मुजी मेरो बुर्ज खलिफा पड्किन मात्र सकेन. त्यो रात देखि जिम मा भेट्दा मेरो आँखा जहिले पनि एश्ली माथि हुन्छ.
तर माटोक्ने समस्या के छ भने हेरेर चित्त बुझ्दैन - त्यस्ती राम्री र धनी लाई चिक्न भने असम्भव.
त्यसै भएर आजकल केही सीप नलागेर त्यस्को पसिना सुंघ्छु. अब मुजी भन्ठान्नु होला यो मुजी अन्डर्वियर बौलायो भनेर. तर त्यो एश्लीको पसिना हो, बडेमान का दुध हलाउन्दै तीज मा छमछमी नाँच्ने अध्बैंसे नेपाली स्वास्नीमान्छेहरु को गन्हाउने पसिना होइन. माटोक्ने त्यस्ती राम्री, धनी र सफा सुघ्घर केटी को पसिना हामी गोर्खाली का लागि अम्ऋत बराबर हो. त्यसैले जहिले पनि त्यस्ले वोर्काउट गरेको बेन्च बाट उठ्ने बित्तिकै र त्यस्ले वाइप गर्नु अघि त्यसो चाक तल को पसिना ले भिजेको ठाउँमा आफु गएर बस्छु र अलिकती औँला रघडेर सुंघ्छु, माटोक्ने बर्बेरी र वर्स्याची बास्ना आउँछ.
मुजी के गर्नु, माटोक्ने आफु मुजी पनि सिङल भएर मासराटी गाडी चलाऊने भएको भए जान्ठी लाई ओल्टाइ पल्टाइ ठ्याक लाइन्थ्यो मुजी गोर्खाली जस्तो हरुवा जात भएर जन्मियो अनि घण्टा होस् त?
तर मलाई खेद के लागेको छ भने म जस्तो शिकारीले मात्र पसिना ले चित्त बुझाउनु पर्छ, म आफैँ लाई धिक्कार्छु, मुजी आफैँ हीन भावना ले ग्रसित हुन्छु, त्यस्माथि बेन्नेडिक्ट ले त्यस्तो नपुँसक कथा लेख्छ, अनि जिन्दगी नै उजाड भएको जस्तो अनुभूती हुन्छ.
आजलाई यति नै, नमस्कार.
त्यो कोठामा मा ढोका लक् भएको छ छैन देखि पर्दा बाट सडकको लाइट छिरेको सम्म बन्द गर्न मात्र होईन कोठाको बत्ति नै बुझाउन लगाएर मोबाइल को लाइट अँन गर्न त लगाईन ?
चिक्ने हरु जस्ले जे भनेनी, साझा का दुइ गोल्लाड़े लेखक हरु मुजी बेनेडिक र मुजी लोगने; मुजी हरु अर्थ न बर्थ को लेख्ने के, अब माथि कै कमेन्ट हेर्नुस मुजी लोगने को....कट्टु ब्रोदर ले कम से कम फिकसनै भंये नि लादो ठन्किने किसिम ले त लेख्छ ! :)
Hoiin maile inkaa aamaasang sahabaas hudaako anubhav lekheko ke thie thaahaa paai sakechh |
jaaThile tesko gharmaa gaer tesko lognelaai chikaai bhaneko ta testo po hunu parch bhandai tulaa thulaa kuraa gharer marichha |
ए चिक्ने लण्डफकिर लोगने, के कमेन्ट गरेको मुजी बिहान बिहान ? मुजीलाइ सके सम्म गाली नगरौं भन्छु, चिक्ने थ्रेसहोल्ड कटाउन सबारी भै हाल्छ . तँ चिक्ने पहिले २ डलर कमाएर देखा अनि यहाँ आएर बग बग गर . स्वास्नीलाइ दिनभर अर्काको भाँडा माझ्न पठाएर साझां फोकटीया कमेन्ट गरि बस्छ . एउटा बेन्नेडिक्टको बिष्णुपुराणले वाक्क दिक्क प्याक्क भएको अवस्थाँ तँ मुजी घिउ थप्न आइ पुग्छस .
हेर्नुस महासय, म मुजी मान्छेलाइ सके सम्म नराम्रो नगरौ ,नभनौ भन्ने चाहन्छु . एउटा गालाँ थप्पड हान्नु भयो भने अर्को गाला थाप्ने मान्छे तर मुजी हेपेर अर्को गालाँ नि थप्पड हान्नु भयो भने तपाई, तपाइकी स्वास्नी ,सालीको गाँड ठोक्न मलाई कुनै आइतबार लाग्दैन . ठिक छ मुजी, तपाई संग समय छ अर्थ न बर्थको कथा लेख्दै बस्नुस, तपाईको मीतमामा बेन्नेडिक्टको पुराणमा कमेन्ट कमेन्ट खेल्नुस , नो प्रब्लम , तर मुजी यता आएर तपाइको फोकटिया कमेन्ट छोड्ने प्रयास गर्नु भयो भने गाँड तँपाइकै तोर्पे स्वास्नीको फाट्छ, अलि विचार पुर्याएर लेक्नु होला महासय .
arko jhitkat guhe naalaamaa bagn thaalyo kahi taile pani malaai baauko jaar thaaneko hos ki ? timraa gharmaa sadhai merai kuraa hunchhan ki kyaaho tesaile mero naam dekhnaa saath rau thaaDaa hunchhan ? khai ta chai yahaa kuraa gari bas maile teraa gharakaa sabailaai bhyaaii sake , jaathi harle kuraa garn bhyaaisakechhan tesaile mero naam dehkhaa saath dimaag maa halachal machchhinchha |
yahaa saajhamaa thulaa kuraa garer ufrine bhandaa gharkaalaai samhaaler raakh
tinko thaal thataaer haati tarsaaun khojdaichhas.
Oie pagal logan k bhandai chas
अन्डीजी, आफुले आफुलाई "आई एम असम" भनेर भईने भए त यो संसारका सबै एक से एक "असम" हुन्थे हो। कसैले तपाईंलाई "तपाइ" भनोस कि नभनोस है, आँफै मपाई गरिदिने तपाईं? यो कस्तो एट्टिट्युड हो हजुर? तपाईंलाई करेक्ट गरिहालु, हालको कुरा गर्दा मैले कहिले हजुरको जुनाफमा गाली गलौज गरिन होला हो, मैले त सिर्फ तपाईं जस्तो मनगढन्ते, फेक सेक्सी कथा लेख्न सक्तिन मात्र भनेको हो। तपाईं त के हो यस्तो? कुरालाई त बङ्याएर आफ्नै पक्षमा बनाउने हुन्छ त हँ? अनी मेरो कथा पढेर कुन चै आईमाई बाँझा भए अनी तपाईंका फेक कथा पढेर कुन चै आईमाई बच्चा पाउ पाउ भए, यसो एक्जाम्पल दिने हो कि? जे मन लाग्यो तेही भनिदिने? हजुर फ्याक्टको कुरा गरम ल, तेसै अन्दाज र अड्कलको भरमा लेखेर नि हुन्छ त? धत्त।
मेरो लेखाइ वाहियात होस् तर तपाईंको जस्तो फेक र फेकु नहोस्, मलाई तेसैमा खुशी हुन्छ होला ल। यो कुरा कती भन्ने होला, फेरी फेरी तपाईं "तेरो लेख वाहियात, मेरो लेखाइ वाह वाह पाउने" भन्दै बस्नुहुन्छ बा। कस्तो सोच हो तपाईंको? ग्रो अप बड्डी।
अब भन्नुभाको छ... "त्यस्ती राम्री र धनी लाई चि**न भने असम्भव" यो लाइनबाट थाहा हुन्छ कस्तो कस्तो केटी, आईमाईलाई अन्डर्वेयर नामक थर्कीले सुतायो होला भनेर। लोल। नराम्री, गरीब, क्यारेक्टर नभाकीहरुलाई त सिङै निल्न पायो होला ब्रोले.. हे हे। च्व च्व। कठै बरा। तपाईंको एट्टिट्युडले पाउने भनेको केटी तेस्तै नै त होला, तेही भर कहिले साथीको माइजु, कहिले रमा भाभी, कहिले पुलिसनी, कहिले शेर्पिनीसँग, कहिले विवाहित नर्ससँग मोज गर्न पाको होला नि है? धिक्कार छ तपाईंको तकदिरलाई। मैले सबै पत्याको पनि छु ल।
मैले नपुन्सक कथा लेखेकोमा सबैभन्दा खिट्खिट भाको त तपाईं नै देखे हो, मन नपरे नपढे भैहाल्यो नि, मैले जबरजस्ती पढ् पढ् त गरेको छैन होला हैन र? खैर।
डि के हनालज्यु,
तपाईंको समस्या के हो मलाई थाहा छैन र मैलाई थाहा पाउनु नि छैन। जसको जती योग्यता हुन्छ उसले त्यती नै देख्छ, त्यो भन्दा माथि देख्दैन भनिन्छ नि। मेरो कथालाई हजुरले सक्नुहुन्छ भने ब्लक गर्नुहोला हजुर, तपाईंलाई किन म हेडएक दिउ हैन? अर्थ न बर्थका लेखहरु पढेर किन तपाईं आफ्नो टाइम वेष्ट गर्नुहुन्छ हैन? तपाईंको कट्टु ब्रदरले फिकशननै लेखे पनि, तपाईंको ला** ठन्के पनि तपाईं आफुले चै के नै त्यस्तो नाप्नु भाको छ कुन्नी, यसो बिचार गर्ने हो कि? सक्नुहुन्छ भने लेखौ न केही कथा, सस्मरण। अरुको लेखमा कमेन्ट हान्न, अरुलाई झार्न त धेरै सजिलो होला हो। आफुले गरेर देखाउनुस् अनी थाहा हुन्छ ल को कती पानीमा छ। तर पनि कट्टु जीले लेखेको कुरा साचो हुन्न भनेर पत्याउनु त हुदो रहेछ। खैर। अब तपाईंको कट्टु ब्रदर रिसाउनु होला हजुर। यस्तो दु:ख गरी-गरी साझा हुदो सेक्सी कथाहरुको पहाड बनाउने मान्छेलाई "फिकशन राइटर" भन्दिनु भाको छ। लोल।
हेर चिक्ने बेनेदिक, त मुजी जस्तो दिन रात साझा मा डुलेर अर्थ न बर्थ को पढदा नि गुला चुमुर्किने खाल को लेख लेख्ने फुर्सत छैन मेरो, कहिले कहिँ येसो साझा मा मन बहलाउन आयो, तेरो र मुजी लोगने को जस्तो लेख देख्दा वान्ता आउछ चिक्ने, मै जान्ने मै सुन्ने भन ठन्छस चिक्ने आफु लाइ
डि.के. हनाल मित्र पनि आजभोलि अन्दर्वेरको संगतमा 'चिकन - चिक्ने' सब्दवालीमा पोख्त हुन थाल्नु भएको देखियो | तपाईंलाई पनि बधाई छ |
हैन लेखक ब्रो, सानै देखि सिकेको हो, पोख्त छु, तर परेको बेला मा मात्रै यूज़ गर्छु, जस्तो कि गोल्लाड़े लेखक हरु को लेख मा कमेन्ट गर्नु पर्दा ! :)
यो मुजी बेन्नेडिक्ट को नीलो फन्ट् ले पनि आँखै तिर्मिर्यायो, मुजी न्वारन देखि को बल निकालेर गाली गर्न खोज्छ तर यो मुजी ले गालि गर्दा पनि पुराण जस्तै सुनिन्छ हो, मुजी एसको बोरिङ्ग लाइफ मा अलिकति कोही रंग मिलाओ न हो.
बजाराँ बेनिडिक र डिकेहनाल एउटै मान्छे हो भन्ने हल्ला चल्या छ, तेस्को स्पस्टिकरन पनि देको छैन बेनिडिकले। के भएछ बिचरोलाई? कतै यो तालुकोबुडिको बुडो एकए तालुपर्साद बेनिडिक नै त हैन?
शिब रात्रिमा भेला भएका नग्न फुस्रे हरु जो लनडबिहिन झैँ स्याल बहादुर स्याल प्रशाद (जो साडेको झर्ला र खाउला भन्दै हिंड्ने स्याल झैँ ) आफ्नो हेर्दै अनि अरुको हेर्दै रयाल चुहादै बस्नेले के गरुन त ?
बादर ले झैँ न त आफ्नो घर बनाउछ न अरुले बनाएको देख्न सक्छ भन्ने उखान यी भातमाराहरुलाई लागु हुन्छ |
एक जनाले छोरोलाई चिठ्ठि पढ्न लगाएछन | छोराले पत्र हेरेर घ्वा घ्वा गरि रुन थाले पछि कोहि कसैलाई केहि भएछ वा मर्यो कि भनि के लेखेको छ किन रोईस भन्दा यसको उत्तर यस्तो थियो | " मैले पढेको बाह्र खरी ( देभानागारी अक्षर ) सुकेछ , मैले पढ्दा गुच्छा जात्रा थिए अनिले कमिलाको टाउका बराबर भएछन" भनि रुवा बासि गर्ने झैँ मा पर्ने साझाका आसुरीहरु हेडिङ्ग र कोर्नेको नाम देख्ना साथ् रुवाई कराई गर्न थाल्छन |
ह्याप्सिला भन्ने जनावर को नाम सुन्नु हुन्छ ? साझ परे पछि कराउन थाल्छन , यिनी हरु पनि तेही ह्याप्सिला झैँ साझा छिरे आफ्नो उपस्थिति दिने लेखाइ हरे पछि अरु थप्नु नपर्ला |
लोगन दाजु,
कुरो बुझे मरिजाम, कुकुरको रगत खानु। दाजुलाई अटिजम सटिजम त केइ न केइ छ, नत्र लेखाई येति इनकोहरेन्ट हुन सम्भब छैन। कि त हाम्री आदरणिय आण्टि अनि हजुरकी पुज्य आमाले पक्कै पनि हजुरलाई शिशु अवस्थामा सिमन्टीको भुँईमा टाउको ट्यान्गर्यान्ग बज्रने गरी झारेको हुन पर्छ।के हो सत्य-तथ्य खुलस्त पारम, जनता जनाता जान्न चाहन्छन !
के गर्ने ब्रो जस्तो जन्मदा को बेला अस्पतालमा भर्ति भएर, बाउले नै साल नाल काटनु पर्ने अस्पताल भएको ठाउमा जन्मिएको होईन कुरा उठाई हाल्यौ अब चै सोध्नु पर्ला | कहिँ ब्रो को घर परिवार छिमेकमा यस्तो घटना घटेको त थिएन ?
सौतेलो बाउ को ठाउमा तेरोबाउ को जार , सिडिको ठाउमा भरेङ्ग लेखिदा शब्द कोसका पाना खोज्नु परेको त होईन ?
"भंगेरा जात्रा अक्षर खिएर भनेर रुनेहरु " साझामा बिषय बस्तुनै पढ्दै नपढी अण्ट सण्ट लेखि बस्ने लाइ हानेको व्यंग हो |
DK: let me make it easy to read and understand.
त्यो कोठामा मा ढोका लक् भएको छ छैन ( if there are only two people in the home, no need to lock the bedroom door )
देखि
पर्दा बाट सडकको लाइट छिरेको
सम्म बन्द गर्न मात्र होईन (was she worry about seeing street light ray coming inside the room)
कोठाको बत्ति नै बुझाउन लगाएर ( asked to keep the room dark)
मोबाइल को लाइट
अँन ( just enough light from cell phone to see each other)
गर्न त लगाईन ? ( did she ask such question?)
Some of the SII swajha visitor fall on this category "भंगेरा जात्रा अक्षर खिएर भनेर रुनेहरु"
मेरो नाम मात्रै देखेर यिनका दिमागमा पसिना चुह्यो |
Last edited: 10-Aug-22 03:46 PM
Please log in to reply to this post
You can also log in using your Facebook