के को फास्ट ट्रयाक ??
अहिले को ट्रयाक खोल्दा ४ आरब रुपिया लाग्यो अब यो ट्रयाक दोब्बर साइज को गर्दा ४ अरब रुपिया भन्दा बढी लाग्दैन, १० वोटा पुल को १० अरब, कालोपत्रे गर्दा २० अरब, ढल आदि इत्यादिम २० अरब, १० प्रतिसत कमिस्सन (६ अरब ) गर्दा पनि जम्मा ६० अरब जाति हुन जान्छ .
किन अंतरास्त्रिये स्तान्दर्द को बनौन पर्यो अहिले ?सरकार ले विकास बजेट खर्च गर्न सकेको छैन 60 अरब रुपिया खर्च गर्न सरकार मज्जा संग सक्छ, किन येत्रो लफडा,
भारतीय कम्पनि लै दियो भने, कि त बर्सौ सम्म बनौदैना अनेक बहाना निकालेर, यो भएन, त्यो भनेन भनेर .
भारतीय कम्पनि को बफादारी पनि भारत तिरै हुन्छ , नेपाल लाई मर्का पर्या बेला अनेकौ निउ खोजेर ( मर्मत सम्भार , पुल को सुरक्छ्या, पुल खतरा )भनेर बन्द हुन्छ फास्ट ट्रयाक . नाका पनि भारत कै कन्ट्रोल मा फास्ट ट्रयाक पनि भारत कै कन्ट्रोल मा ? होइन रास्त्रिये सुरक्च्या परिषद ले एस्तो हेर्छ कि हेर्दैन ?
नेता हरुले यो कुरा किन नबुह्जे को? कोइ छ एस्तो साधारण कुरा नबुझ्ने ? टोल फ्री हुन्छ नेपाली को लागि अथवा सरकार ले एकदाम कम टोल लिएर संचालन गरे भै हाल्यो
जाबो ९० कि मि बाटो बनाउन एस्तो हल्ला किन सरकार को ?
सिधा कुरा भारतीय कम्पनि लाई हुदैन, चन्द्रमा मा पुग्ने रकेट बनाउन लाग्या जस्तो. सबै कुरा अरुलाई नै गर्न दिए what is capacity development ?
एस्तो बेला फास्ट ट्रयाक भारत लाई दिए मोहन बैध्ये को लागि अर्को जनबादी क्रान्ति गर्न बाताबरण बन्छ
भारतिय्र कम्पनि लाई एक हुन्न दुइ हुन्न तिन हुन्न
Last edited: 08-Oct-15 02:59 AM